Cod COR: 214946
Durata: 30 zile,interval orar 16.00 - 20.00, 10 zile parte teoretică si 20 zile parte practică
Locul de desfasurare: Sediul CCIA Timiș-Centrul Regional de Afaceri, B-dul Eroilor de la Tisa nr 22, Timișoara/Online
Conditii de acces: Studii superioare finalizate
Documente necesare: Copie CI, Copie Certificat de naștere, Copie Certificat de căsătorie (dupa caz ), Copie Diploma de studii (obligatoriu - studii superioare), - adeverința medicală eliberată (cat mai aproape de incepere cursului) de la medicul de familie/ medicul de medicina muncii din care să rezulte că sunteți sănătos/a din punct de vedere medical și apt/ă să participați la programul de formare profesională
Pret: 1000 lei/pers.
- Red. 10% membrii
CCIAT
- Red. 10% absolvenții Sesiunii de Instruire SEAP / absolventii Sesiunii de Instruire "Legea 98/2016, privind Achizițiile Publice și Normele ei de aplicare
- Red. 20% pentru someri (in baza adeverinței de șomaj)
Reducerile nu se cumulează!
Grup Țintă:
Acest curs poate fi urmat atât
de către persoanele care lucrează deja, cât și de cele care ar dori să lucreze
in domeniul achizițiilor publice. Se adresează atât autorităților contractante,
cât și celor care doresc să participe la licitații publice, in calitate de
ofertanți. Cu un puternic caracter interactiv, se pune accent pe dobândirea
cunoștințelor teoretice, dar și dezvoltarea aptitudinilor și competențelor
practice.
Tematica:
- Introducere în sistemul achizițiilor publice. Cadru legislativ actualizat național și european;
- Tipuri de proceduri de atribuire;
- Facilități oferite de platforma SICAP;
- Cumpărarea directă prin Catalogul electronic din SICAP, atât din punctul de vedere al operatorilor economici, cât și din punctul de vedere al autorităților contractante. Publicitate-Anunțuri. Cum pot profitaoperatorii economici de aceste anunțuri? Cum pot transforma autoritățile contractante acest anunţ într-o cumpărare directă ONLINE?
- Catalog electronic SEAP;
- Consultarea pieței;
- Documentația de atribuire versus ofertă;
- Strategia de contractare;
- Caietul de sarcini vs. oferta tehnică;
- Rolul DUAE (Documentul Unic de Achiziție European);
- Analiza documentației de atribuire și solicitarea de clarificări;
- Evaluarea ofertelor.Comisia de evaluare a ofertelor. Atribuții și responsabilități.
- Etapele evaluării ofertelor. Comunicări;
- Procese verbale de analiză a ofertelor. Raportul procedurii;
- Reguli de transparență, de comunicare și de transmitere a datelor și de evitare a conflictelor de interese;
- Subcontractanți, terți susținători, asociere de operatori economici;
- Oferte alternative, neconforme, inacceptabile, neadecvate;
- Atribuirea contractelor/acordurilor-cadru. Dosarul achiziției;
- Modificarea contractelor în perioada de valabilitate;
- Modalități speciale de atribuire. Acordul cadru;
- Simulare în SICAP pentru o procedură de atribuire, online, cu fază finală de licitație electronică;
- Alte aplicații practice, studii de caz, discuții și teme la cererea participanților.
Lo
Competențe dobândite:
- Analizarea
legislației aplicabile specifice
- Derularea
procedurilor de atribuire
- Finalizarea
procedurilor de atribuire
- Înțelegerea și aplicarea
conceptelor de etică, integritate și conformitate în achizitiile publice
Cursul este structurat in doua parti:
1. Partea teoretica -
livrarea de cunoștinte și informații.
2. Partea practică - constă in aplicații practice pentru fiecare sesiune teoretică și familiarizarea
cu aplicația SEAP. Se urmărește astfel internalizarea cunoștințelor și
informațiilor dobândite in partea de teorie, pentru a putea fi mai bine
intelese și aplicate.
Cursul este autorizat/acreditat iar la final, participanții care promovează vor obține un Certificat de Absolvire recunoscut de Ministerul Muncii și de Ministerul Educației.
Diplomele se elibereaza in maxim 30 de zile de la absolvirea cursului.
Informatii
si inscrieri:
Directia Formare
si Perfectionare Profesionala a CCIAT
Centrul Regional de Afaceri Timisoara
B-dul Eroilor
de la Tisa, nr. 22, cam.115
Tel.: 0720 444 120
e-mail: cmates@cciat.ro